Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Anonym
Skapat 2024-04-28 av Anonym.
Är friluftsliv nedlagt?
det verkar inte vara någon som helst aktivitet i den här gruppen eller sajten. Inläggen är jättegamla och många är obesvarade. Sök funktionerna är väldigt begränsade. Jag testade att skapa ett konto och valde att betala per månad nu vet jag inte hur jag ska kunna stoppa den löpande faktureringen varje månad utan att samtidigt behöva ta bort hela mitt konto här.
på vanliga sajter kan man gå in under prenumeration och stoppa prenumerationen och kontot ligger kvar tiden ut så länge man har betalat för det men här verkar ju väldigt oseriöst och väldigt klent med funktioner. Jag kommer låta kontot ligga en liten stund och sen kommer jag ta bort hela skiten.

Någon får gärna berätta hur man tar bort sina kortuppgifter. Och är det någon som är aktiva och tycker att den här siten är bra förklara för mig hur och varför.

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2024-05-02 av Anonym
Nej, sajten är inte bra. Sökfunktionen är alldeles för trubbig. Man kan bara söka efter folk i samma region, inte kommun eller radie från en viss ort.
Och jag fick rätta självbedömningsskalorna i min profil minst två gånger. De hoppade hej vilt av sig själva.
Å så är antalet medlemmar alldeles för få. Blir ju en spiral nedåt.
Sommerogvinter
#2. Publicerat 2024-05-12 av Sommerogvinter
Det kanske inte är bästa sajten. Men den är prisvärd och det gäller ju att vara där likasinnade är. Och är man friluftsmänniska så är det väl här de likasinnade hänger? Om de hänger. ;-)
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen